Een trendy look voor ‘el sueño’

Al sinds 2 september 1983 draait het bij el sueño om het zelfbewuster maken van de vrouw. In de winkel tref je eigentijdse kleding voor de modebewuste vrouw van nu. In de winkel vind je een regelmatig wisselende collectie aan damesmode van gerenommeerde merken. Indien gewenst kan onze mode ook op maat gemaakt worden.

Met het stijladvies van eigenaresse Loes Doornenbal worden jouw sterke punten vertaald in mode die bij je past.

Opdracht

Bij het 35-jarig bestaan gaf eigenaresse Loes Doornenbal mij het vertrouwen de huisstijl van el sueño aan te pakken. Dezelfde strakke lijn is doorgevoerd in alle uitingen, van website tot winkeltasjes.

  • Design

    Branding

  • Opdrachtgever

    el sueño

  • Tools

    Adobe, WordPress

  • Jaar

    2019

Open Project
Genoeg over mij

Laten we 't over jou hebben!

Wil je sparren of elkaar beter leren kennen? Van doordachte UX tot een verzorgde infographic. Met mijn allround ervaring weet ik zeker dat ik iets voor je kan betekenen.

Terug